jump to navigation

BiLeR OrG PoMpUaN MrAjUk.. pAkWe tUnJuK TeReR.. October 26, 2007

Posted by "eS@RLi" in Lucu.
trackback

serlahkan kehebatan anda bila menghadapi situasi tegang ketika awek tengah marah!

1. bila awek mula turun tok nenek baling² barang
korang cuba sambot ape yg dorang baling tu. inilah masanyer korang nak tunjuk kepantasan korang menjadi goal keeper.

2. bile awek korang mule menjerit tak pasal² menengking, membebel tanpa henti
korang menyanyilah sekuat hati dengan penoh perasaan mengikut melodi sebenar penyanyi asal. inilah masenyer korang nak tunjok yg sore korang sedap giler!

3. bile awek korang tenong korang cam nak telan (garang arh konon!)
korang senyom jek pandang awek korang tuh! inilah masenyer korang tunjok betapa comelnyer moker korang ketika senyom!

4. bile awek korang hambik sumer barang² dia bungkos ala² nak lari rumah
korang tolong kemaskan barang² dia. hambik semua barang² dia masokkan lam plastik sampah kaler itam tuh. inilah masenyer korang nak tunjok betapa rajinnyer korang, ringan tulang dan suka membantu.

5. bile awek korang menangis akibat terlalu marah dan sakit hati hingga mengalirkan airmata
korang ketawalah berdekah² hingga terguling². inilah masenyer korang nak buktikan bahawa korang berusaha buat awek korang gumbira ketika dia sedang berduka, sedih dan terluka! thehehe…

per gghhh… BaLAk ensem lagik gagah perkase nih pon tak berani buat camnih. kalo korang berani, korang memang hebat giler arh. respek arh.. huH!

Comments»

1. Liza-PISM - December 19, 2007

Kepada seseorang yang bernama lelaki sila lah ikut…berani buat ar…ade jugak yang makan penampo karang… wa3x……

2. "eS@RLi" - December 19, 2007

EhEhEeE.. kItEr nEnGoK SaPeR Yg bRaNi.. hIkSs hIkSs…

3. tenzokami - May 26, 2009

hahahaaha..BuAt la KAlo rase DIRi tu NaK Di Dua TIGa kan..WAwaWAwaWA..

4. "eS@RLi" - May 28, 2009

EhEhEhee.. MeNdUo bElAs, mEnTiGa BeLaSkAn Br tAw.. mUaKaKAA..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: