jump to navigation

inDeKs cEmBuRu kAuM LeLaKi.. aHaKsS January 21, 2008

Posted by "eS@RLi" in Cinta.
trackback

Yooo…mari kita lihat indeks cemburu kaum lelaki…..lihatlah indeks
cemburu si dia.

Aquarius
Lelaki Aquarius biasanya akan menggunakan ayat-ayat yang memerli untuk
menunjukkan cemburunya. Jangan ingat dia sedang bergurau. Apabila topik
perbualannya hanya tertumpu pada seseorang saja, maka ternyatalah bahawa
dia sedang cemburu.
Indeks: xxx

Pisces
Lelaki yang paling mulia dan baik hati, lagi kuat cemburunya. Tak lain dan
tak bukan adalah lelaki Pisces. Indeks cemburunya amat memeranjatkan. Kalau
kekasihnya menderhaka kepadanya, dia akan menjadi seperti wanita
meraung-raung. Air matanya juga akan tenggelamkan anda.
Indeks: xxxxx

Aries
Lelaki Aries mempunyai sifat diktator secara semulajadi. Selain seorang
yang memerintah, dia juga suka mengawal orang lain. Tidak kira dalam apa
jua perkara, dia juga berharap menggunakan tenaga dan kuasanya untuk
menyelesaikannya. Apabila berhadapan dengan musuh kekasih, dia akan segera
mengambil tindakan untuk menyebabkan pihak lawan undur dari mengurat
kekasihnnya.
Indeks: xx

Taurus
Lelaki Taurus adalah lelaki yang peramah dan sangat jujur. Tapi jangan
ingat dia tidak tahu cemburu. Dia tidak dapat terima kekasihnya menderhaka
kepadanya. sekiranya dia dapat tahu anda keluar makan malam dengan lelaki
lain, buatlah persediaan untuk memberi penjelasan kepadanya.
Indeks: xxxx

Gemini
Lelaki Gemini hanya menganggap cemburu itu sebagai satu permainan saja. Dia
ialah seorang yang suka bermain-main. Oleh itu, dia paling benci akan cinta
secara paksa. Malah dia tidak akan mungkin melepaskan peluang untuk
berkenalan  dengan wanita lain walaupun sudah memiliki kekasih. Jadi,
indeks cemburu lelaki Gemini adalah kurang berbanding dengan lelaki Zodiak
lain.
Indeks: xxxx

Cancer
Secara kebetulan lelaki cancer terbalik dengan lelaki Gemini. Dia tidak
akan berjauhan dengan kekasih malah selalu berhimpit dengan kekasih. Ini
adalah kerana dia mempunyai perasaan kekosongan  dan juga perasaan tidak
selamat. ( jangan ingat hanya perempuan saja yang mempunyai perasaan tidak
selamat.) Bayangkan kalau kekasihnya meninggalkanya, cemburu pasti akan
menghuru-harakan dunia ini.
Indeks: xxxxx

Leo
Lelaki Leo sangat ego dan juga sangat tabah. Dia tidak akan cemburu kerana
perkara yang remeh temeh. Dia tidak akan menyebabkan air muka dirinya jatuh
kerana cemburu. Walaupun kekasihnya telah melakukan perkara yang
membuatkannya marah, namun dia tetap akan mengekalkan perasaan yang tenang
untuk berbincang dengan kekasihnya.
Indeks: xx

Virgo
Cemburu lelaki Virgo amat memeranjatkan. Lelaki Virgo tidak mempunyai hati
yang lapang dan juga pemikiran yang luas. Cemburu telah menjadi perkara
biasa dalam kehidupan pasangan ini. Walaupun dia amat mencintai kekasihnya,
namun tetap bergaduh besar dengan kekasih kerana cemburu.
Indeks: xxxx

Libra
Lelaki Libra mementingkan imejnya yang bertatatertib. Disebabkan cemburu
akan menjejaskan imejnya, maka dia rela mengekalkan penampilan yang baik.
Sebenarnya dia tidak ingin menimbulkan perselisihan dengan kekasih akibat
cemburu yang akan menjejaskan hubungan mereka.
Indeks:x

Scorpio
Semakin mendalam cinta terhadap kekasih semakin kuat cemburu. Inilah yang
boleh menggambarkan lelaki scorpio. Dia menghormati dan cinta sepenuhnya
terhadap kekasih. Tetapi cemburunya juga tidak kurang. Sekiranya kekasihnya
menunjukkan sebarang kemusykilan, maka dia akan menunjukkan cemburunya.
Indeks: xxxx

Sagitarius
Lelaki Sagitarius juga boleh cemburu. Namun cemburunya datang dengan cepat,
pergi juga cepat. Dia selalunya cemburu sebelum mengenal pasti perkara
sebenarnya. Apabila mengetahui hal sebenarnya cemburu pun reda. Tapi,
apabila dia ada matlamat baru dia akan meninggalkan kekasih yang sering
membuatnya cemburu.
Indeks: xxx

Capricorn
Lelaki Capricorn mempunyai sikap yang pesimistik. Dia merasa rendah diri di
dalam kehidupan. Apabila dia berasa cemburu, dia tidak akan tunjukkan pada
kekasihnya sebaliknya akan mengeluarkan ketidakpuasan ini pada tempat lain
seperti sukan atau di tempat kerja.

Comments»

1. anakkawi - January 21, 2008

aku berbintang Libra, tgk tu… satu je pangkahnye, hikhik….

p/s: cemburu kat eSarLi jek…😛

2. kantoi - January 21, 2008

indeks aku yg maksimum…hahahhahaha..
nasib..nasib….silap2 boleh kena CANCER…hahahhahaha

3. "eS@RLi" - January 22, 2008

aNaKkAwI~~HiKSS HiKsS :p
CeMbUrU KaN TaNdA NyEr sYg.. eKeKeKEE..

KaNtOi~~ aSiK Nk bKePiT 24 jErKk.. wOiTt rImAs aRr..
aHaHaHaA KaNtOi..

4. cicak - January 23, 2008

perghh .. aku punya 7 pangkah..kalah triple X kalu gitu … triple x ada 3 jer… hahahahaha…

5. "eS@RLi" - January 23, 2008

7 PaNgKaH?? ErMm aDeR KeR CaK NeH.. IsYh3..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: