jump to navigation

PeR Yg hAkO Nk bEbEl nEh.. February 11, 2008

Posted by "eS@RLi" in My Life.
trackback

Pagi all..

Lame hako tak menulis. Naper erk. Terasa seperti xdew idea, xdew citer, xdew mase, xdew gosip2 panaz tok d hebahkan. Kuikuikuiii.. N sebab yg utama sekali, seperti ramai yg telah mengenali aweksopan neh.. Ahakss.. Terasa malu lakss klu nk menceritakan mslh personal or pew2 yg bkaitan ngan diri aweksopan secara berlebih2an.. hikss hikss.. Dulu hako x segan silu tok menceritakan kesah2 keseraman hako.. Ekekekeke.. Kisah2 suke dan duka.. Uhukuhukkuhukk.. But now, kata owang eh bukan saye kate.. “kena berlapik2 dulu la klu nak b’cakap..” takut insan2 disekeliling hako terasa or berkecil ati.. Mana lah taw kan.. Walau pong ketika itu, hako menulis dlm keadaan waras n tak memaksudkan sedemikian..🙂

Now hampir 2 week my dad kat spital. Ermm… Abah nampak sehat.. Patient2 lain yg terlantar tak bgerak.. cam pesakit kronik lagak nyer.. Sume da leh balik.. Silih berganti pesakit2 kat sebelah katil.. Huhuhuu.. Ur all doa2kan la yer supaya abah hako cepat sembuh n sehat walafiat.. UhukUhUkk..

Kehidupan hako skang cam biasa. Pegi kerja balik keja. Ermm.. Nanti2 la hako sambung. Terasa maleh lakss tetiba tok menyentuh hal2 hako. Kuikuikuiii.. Okes all.. Jaga diri, hiasi peribadi.. Lalalalaalaaaa..

Comments»

1. alhaddads - February 11, 2008

sama sama la kita berdoa untuk kesejahteraan bapa esarli dan pesakit kat sebelah tu. dan syukur alhamdulillah sebab bapa dah boleh keluar… cakap berlapik ke berlapis nie? :_)

ps: Cuba la klip dan edit.

2. "eS@RLi" - February 12, 2008

EhEhEhEe.. tEnKiU En. aLhAdDaDs.. PaYaH ToL Nk nYeBuT NyEr.. hIkSs.. bErLaPiK NgN BeRlApIs bKn sAmE KeW.. KwAnG3..😉

SaYe tRuS LiNkKaN.. SeNaNg sKeT.. hEhEe..

3. anakkawi - February 12, 2008

esarli yg baik…
^c^`

cakap berlapik itu bila kita melapik ayat2 kita dgn suatu ayat yg lebih kurg sama maknanya,
tp cakap berlapis itu bila kita asik bercakap benda yang sama dgn gaya atau ayat yang berbeza, semacam kek lapis itu yg nmpk sama tapi berbeza,

agaknye la,

hikhik…

4. wierma - February 12, 2008

semoga ayah esarli cepat2 sembuh & sihat sediakala… insya allah… asal maleh lak nk menyentuh tntg hal diri… citer jer.. dicini sedia mendengar…

nak jadik pendengar yg baeklah….

KONON…..
hakhakhak….. bubye…

5. cicak - February 12, 2008

ok laa tu jagalah bapa sebagaimana dia menjaga kita sejak dari kecik lagi….
selagi hayat dan nafasnya ada..
selagi tu laa kita kena berbakti pada nya…
bila dah takda dah tak bermakna ..
kerna masa tak bleh dikembali …
hanya yg ada igauan pautan diri…

kim salam kat (bakal) bapa nyer……
keh..keh..keh.. keh..

6. alhaddad - February 12, 2008

betul tu anakkawi… wakekekekke… n nak jlas lagi sal cakap berlapik nie cam kita hidang tea kat bapak… kita boleh hidang ngan glas je kan klu ikut.. tapi supaya lbih sopan kita lapikan ngan piring. sebab takut air tu tumpah ke,panas ke.. cam tu gak cakap berlapik nie.. kita lapik ngan ayat ayat lebut dan mebahagiakan agar apa yang kita ingin sampaikan tu tak menguris or melukai hati orang lain.. nak tau makna alhaddad ek? masuk sini.. http://badsyam77.wordpress.com/2008/01/20/salsilah-alhaddad/ semoga jelas ya..

7. "eS@RLi" - February 13, 2008

AnAkKaWi yG BaIk jUgE.. HiKSS HiKSs.. cAm bEsT JeRk kEk lApIs TuH.. MiNtAk sKeT.. KuIkUiKuii..

wIeRmA~~ SaLaM WiErMa.. tEnKiU.. NaK TaW SgT KeW?? AlOo xYaH LaA.. Nk tAw kEw?? hIhIhIi.. nAnTi2 EhH..😉

CiCaK~~ SoBsOb.. bEtOl tUh cIk CaK.. SoB sObB.. nK KeMkAn sAlAm eHh.. SoBsObB.. tGn nYeR MaNeR?? EhEhEhEe..

aLhAdAdD“ HeHeHeE.. ToL La tUh.. tUh lAh yG SaYe nK KaTe tUh.. hIdAnG TeA MiNuM PeTaNg.. hIksS..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: