jump to navigation

eLlA FeAt sHaH ~~ Ku mErInDu March 14, 2008

Posted by "eS@RLi" in Lirik Lagu.
trackback

Shah:
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu

Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu…

BeSt gAk lAyAn lAgU NeH.. SuAi tOk mErEkA2 Yg bArU kEnAl N jAtUh cInTa.. lAyAnNnn…🙂

Comments»

1. crazyloveman - March 14, 2008

baru dgr lagu ni isnin lalu….
best lah..download kat internet

2. "eS@RLi" - March 15, 2008

yUp.. BeSt lAkSs dGr lAgU NIh..
nAnAnAnAa.. nAnAnAnAaA.. nAnAnAnaaa.. nAnAnaa.. aHaKsS..

3. Sedutmp3 - March 16, 2008

hai mana pegi post sblm ni?
dah ilang?
hehehe…
i have read at the first day u post it.😀

4. "eS@RLi" - March 17, 2008

PoSt yG MaNeR NeH??

5. anakkawi - March 19, 2008

er, cmne nk nyanyi lagu nih?

6. "eS@RLi" - March 26, 2008

iKuT SaRlI… “nAnAnAnAAAa… NaNaNaNaNaNaAA.. NaNaNaNaAAA.. NaNaNaANaNaA.. ” hIkHiKk

7. tR0ubLemakeR - March 27, 2008

aku ske glerrr lgu nih,,,,,, intr0 dy 2 munyik cm music b0x 2 kn????? 2 yg aku bkenan 2,,,,,,,,,,, huhuhu,,,,,,,

8. "eS@RLi" - March 27, 2008

EhEhEhEE.. BeSt KaN HuHuUuu.. jIwAnG GaK TrOuBlE NiH.. WaKaKaKAA.. aMpONNn..

9. zack - March 28, 2008

tak de kod gitar lagu ni ke??

10. ePoH - April 3, 2008

nak gita kod leh…? hehehehe

11. lalok - April 8, 2008

kod dia intro: D Bm Em A….pandai ar ko dgr stakat mne..
pastu chorus 1: D A Bm G D G A…
chorus 2: G A D Bm Em G A

G A Bm Em A

xtau arr btul ke x…

12. syakila - April 11, 2008

nk kod gitar lagu ku merindu (ella n shah)

13. azian @ yan - April 29, 2008

wahh….. besh nyew lagu niey…. hehehehe… starting lagu neh sweet cgt..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: