jump to navigation

nO sToRy.. June 25, 2008

Posted by "eS@RLi" in My Life.
trackback

HYE HYE HYE!!!!

Salam sume.. Adeihhh lame tol hako x update blog hako nih. Hako nengok rating pong da jatuh merundum.. Gedebushhhhhh!! Ntah naper kemalasan hako makin menjadi2 dari sehari ke sehari. Tahap gaban dah nih. Adoi!! Segala idea2 bernas hako pong jadik beku. Maybe disebabkan aircond opis nih yg selalu mencapai tahap beku. Ramai gak member2 blogger tanyer awat sepi ja blog nih. Hako pong xtaw la… Nak kate bz, cam xder keja jer kat opis nih. Huhuu… Help me..

Adek hako bakal ke Jordon.. (Walau bukan adek betol, atleast excited gak…. tumpang gumbira di ari raye..) Mik medic kat situ.. Adeihh mesti windu kat dier nanti. Sobsobsob.. Lame tuh 5 6 thn.. Tapi hako pasti dier pong akan windu – winduan same hako..🙂 (Ayat pasan sket) Ahakss..

Arggggghhhhh… no more idea la.. Jam!!

 

Comments»

1. malyanah - June 27, 2008

die dh pegi jordon dh???
jordon tue kt ne???

2. "eS@RLi" - June 27, 2008

LoM G AdEk mAl.. Tp dLm tHn nIh gAk.. jOrDoN ItEw dEkAt NgN pDg pAsIr bErDeNgUnG… HeHeEe.. KaWaSaN TiMuR TgH..
ArAb dAaA..🙂
MaL, SiS LaMe dOk tErAi nK AdD LiNk bLoG MaL.. X ReTi lAkSs.. hUhuuU..

3. adek akak lew~~~ - June 28, 2008

wakakakakkakakkakaaa….

saje jew nk wat kaco kt blog akak…kuikuiiii

4. "eS@RLi" - June 30, 2008

UiKSss.. KaCo jErK TaW.. KuI3


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: