jump to navigation

hAtI KAtE TaKpEr.. :( February 5, 2009

Posted by "eS@RLi" in Cinta.
trackback

Bila kita syg org tu Kita terima je apa yg org tu kata

Tp bila dia kata kita? Ati kata takpe semua manusia tak sempurna…

Bila kita syg org tu Kita tunggu dia lama pun x per

Tp bile dia tunggu kita??? Dia marah2 Ati kata ala…adatlah ada yang menunggu dan ditunggu..

Bila kita syg org tu Kita x tido pun x pe janji layan dia yg tgh bosan,

Tp bila kita bosan Ada dia layan kita??? Ati kata x pe dia busy kot..

Bila kita syg org tu Kita gaduh ngan dia, kita diam je

Tp dia heboh 1 dunia Ati kate x pe, dia tension tuu….

Bila kita syg org tu Kita call nak cakap dgn dia

Tp dia gayut dgn org lain.. Bila jd camtu, Ati kata x pe, dia ada hal nak cakap dgn kwn dia…

Bila kita syg org tu Kita bercerita dgn dia, cerita ngan tunggul lg baik

Tp biler dia bercerita ngan kita.. Kita dgr, sepatah2 kita ingat Ati kata x pe syg katakan..

Bila kita syg org tu Kita n dia lapar

Tp kita bg semua roti kita kat dia Ati kata, ala jagalah hati dia, sian dia…

Bila kita syg org tu Kita sanggup bg dia rest bila dia letih,

Tp bila kita letih, dia nak jugak kita layan dia bila dia bsn.. Adil ke? Ati kata, ala bukan selalu pun..

Bila kita syg org tu Kita jadi macam org gila dgr dia sakit,

Tp bila kita sakit, Dia siap bole kuar ngan kwn2 dia Ati kata, ala x pe, x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam…

Bila kita syg org tu Kita x penah pentingkan diri sendiri

Tp dia hpokrit tahap cipan gaban Ati kata x per, dia mmg camtu kena lah terima..

Bila kita syg org tu Nmpk lalat kat makanan dia, kita halaukan

Tp dia lak kalau Nampak lalat kat makanan kita, dia biarkan je Ati kata, takpelah, takkan dia asik nk buat semua benda utk kita..

Bila kita syg org tu Kita x sanggup tgk dia derita

Tp dia x prnh hargai diri kita, Ati kata, tau x betapa kita syg kan dia?

Bila kita syg org tu Kita sanggup tinggalkn dia selama2nya utk dia bahagia

Tp adakah dia tahu pengorbanan kita?? Ati kata, x pe, janji dia bahagia…

Comments»

1. fika - February 23, 2009

erm..
mmang btol 2…
kdg2 naik muak jgk ngan lelaki nie…
jd sy amik kputusan utk tidk myukai lelaki
bole ker mcm nie??

2. "eS@RLi" - March 30, 2009

hurmm..

fitrah kejadian manusia
“lelaki memerlukan wanita dan wanita memerlukan lelaki”
mungkin awk belom bertemu ngan lelaki yg betol2 cocok dengan awak lagik.

percaya lah one day nanti awk akan jumpa jugak “org tuh” ;p

3. Azman - April 4, 2009

pmpuan pun ada gak camtu😛

4. "eS@RLi" - April 7, 2009

tP SkEt jErK KoT KlU Nk d bAnDiNgKaN NgN LaKi2.. kEh3~~ ;p

5. syahirah - April 8, 2009

ada ke laki yang setia pd stu pompuan aje n sanggup tunggu pompuan 2 lme2??????

6. aji - April 16, 2009

@syahirah – ada

7. "eS@RLi" - April 16, 2009

eRrrrr.. Ader kOt.. tUH aJi nAmE DiEr…. NgEh3~~~ ;p

8. w@niey_91 - April 21, 2009

laki mmg cam2….kte tke cre sal dia…tp diorang salu engt kte xcye kat die…

9. "eS@RLi" - April 25, 2009

hI W@NiEy..

HUrMm.. bEsE LER TuH..
pEmIkIrAn kItEr oWaNg pEmPuAn x sAmE NgN pEmIkIrAn LaKi2..
sElAlU D SaLaH ErTi.. ;p


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: