jump to navigation

aKu rInDu sAyAnG KaMu~~BlAcK mEnToR August 1, 2009

Posted by "eS@RLi" in Lirik Lagu.
trackback

Siang dan malamku kini menjadi satu
Terasa sedihku bila tiada mu
Apakah ini dinamakan cinta oh
Menjadi aku yang punya

Apakah kau dah tak sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat di jantungku
Terasa sungguh

Chorus
Aku rindu sayang kamu
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu

Apakah kau rasa sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa sungguh

Comments»

1. keluhcinta - November 17, 2009

mantap

2. la - January 14, 2010

Black Mentor – Aku Rindu Sayang Kamu
F Am
Siang dan malamku kini menjadi satu
D# Bb
Terasa sedihku bila tiada mu
Bb F
Apakah ini dinamakan cinta oh
G C
Menjadi aku yang punya

F Am
D# Bb
Apakah kau dah tak sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bb F
G C
Bagaikan lilitan terikat di jantungku
Terasa sungguh

Chorus
F Am
D# Bb
Aku rindu sayang kamu
Bb F
G C
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu

Apakah kau rasa sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa sungguh

Ulang Chorus 3x

"eS@RLi" - January 15, 2010

tHaNkS.. CoRd gItAr.. ^_^


Leave a Reply

