jump to navigation

SaLaM AiDiLfItRi.. September 12, 2009

Posted by "eS@RLi" in My Life.
trackback

Assalamualaikum w.h.r buat semua..

Tinggal beberapa hari jerk lagik umat Islam akan menyambut Hari Lebaran. Disini, Esarli a.k.a Snow (hiks! manyak betol nick name hako.. kui3) dengan rase rendah dirik nyer muahaha ingin menyusun sepuluh jarik darik ujung anak rambut sehingga ke ujung jarik kuku kaki ku untuk memohon ampun serta kemaafan andai ada terkata, terperli, terkeji, termengumpat, terbuat korang bersedey, terasa hati, terkutuk, termakan makanan korang, terkasar bahasa dan apa-apa jua lah perlakuan yang “ter” dilakukan baik sengaja mahupun tidak, samaada secara sedar mahupun tidak berperasaan yang telah menyinggung perasaan korang semua disepanjang perkenalan kita. Sudilah kiranya korang memaafkan dirik ini. Yang baik datangnya darik Allah s.w.t dan yang buruk lahir darik dirik hako sendirik. Semoga Syawal yang akan menjelang tidak lama lagik memberikan seribu rahmat buat korang semua. Diharapkan persahabatan dan ukhwah yang terjalin diantara kita akan terus berkekalan hendaknya. Akhir kata, sekalik lagik hako ingin mengucapkan “Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf  Zahir dan Batin”.

 

raya_ketupat

 aidilfitri11

 

 

yang ikhlas dan baik hati,

~3sArLi~

Comments»

1. DNA - September 12, 2009

hamboi!!!
awalnya dia sambut raya..😀
emm.. raya taun ni baju raya Snow beli berapa pasang?😛

"eS@RLi" - September 14, 2009

BaJu rAyE DaH SiAp 3.. 1 gI PaS RaYe.. mIaHaHaA..

DNA - September 15, 2009

beraya sakan dia dengan baju 3 pasang + 1 lagi..
ini mesti banyak umah nak pegi yek!!
emm.. meh la ke umah DNA,boelh jugak kenal2 dengan Mrs.DNA.😀

"eS@RLi" - September 15, 2009

SnOw bElI SiAp jEr..
HiKHik.. xDeR La.. x kEmAnA PoN.. sAjEr jEr..
aHaKs.. Nk gAk bErKeNaLaN.. dNa bAwA LaH GaThErInG RaYa sEpAkU..🙂

2. Qis♥ - September 14, 2009

selamat hari raya sis..nk wet raya…hahahhahhahahha

"eS@RLi" - September 14, 2009

SeLaMaT HaRi rAyA QiS..
wEt rAyE?? bOlEy2 sInGgIt aPeR La sAnGaT.. MiAhAhaA..

Qis♥ - September 14, 2009

x kesa janji wet raya ahhahaha

"eS@RLi" - September 14, 2009

cAm nIh lA Yg cHe’ SuKa nIh.. x dEmAnD.. i lIkE~~ ;p

3. nickindajungle - September 14, 2009

cik snow….samat ari raya gak..
byknyer baju pai 3 pasang…
kalo gitu kena la dtg rayer umah cik nick yer…ekekeke

"eS@RLi" - September 14, 2009

GaNu jAUH TuH..
pUtRaJaYa bOlEy lAgIk.. Mo mKn kUiH NeKrAm.. (Aper tAdIk tUh?? HaHaHAA)

4. asyraf - September 15, 2009

semoga raya tahun ni amat bermakna buat snow..dan ergembira disamping sanak saudara dan keluarga..

"eS@RLi" - September 15, 2009

TeRiMa kAsIh aSyRaF..
mOgE SyawAl tHn nIh pOn bEGiTeW JuGa BuAt aSyRaF SeKeLuArGa..

5. DNA - September 16, 2009

gathering!
Snow pergi ke? DAN tak pasti lagi la.
tak boleh nak janji.

"eS@RLi" - September 16, 2009

iNsYAAlLaH Gi..
BaB GeNg2 sNoW PoN Mo gI.. HiKSS..
mUdAh2An tIaDa HaLaNgAn..🙂

DNA - September 16, 2009

insya’Allah…😀

"eS@RLi" - September 16, 2009

😀😀😀😀

6. DNA - September 18, 2009

Snow..
ishhk!! ishhkk!! ishhk!!😦

sempena hari raya yang bakal tiba li, DNA mintak maap dari ujung rambut ke ujung kaki ye Snow..
halalkan makan minum, kalau ada terkasar bahasa, terkutuk kat belakang Snow ke.. atau terbuat Snow kecik ati ke..
ishhk.. sihhkk.. ishhk!!😦
.
huhuhu..
amacam, boleh jadi pelakon tak DNA ni?
oklah Snow.. SELAMAT HARI RAYA..😀😀😀

"eS@RLi" - September 25, 2009

dNa…
SoB.. sOb.. sOb..
MacAm mAnA SnOw nK HaLaLkAn yG DnA TeRmAkAn tUh.. sOb sOb sOb..
DnA LoM MkN PaPeR PoN MaKaNaN SnOw.. mUaHaHaA..

SaMaT HaRi rAyE JuGaK.. jEmPuT La kE UmAh.. eKeKeKEE..

DNA - September 25, 2009

kalau DNA belum makan lagik, nampaknya DNA kena la simpan ‘kemaafan’ ini untuk tahun yang akan datang ye tak!
huhuhu…
.
So macam mana raya tahun ni Snow, meriah tak?

"eS@RLi" - September 26, 2009

aHaHaHaA.. BoLeY YeRk cEnggItEw.. eHeHeHEE..
rAyE?? OkAy lA.. BiAsA2 AjEr.. x pUaS BERcUtI.. UhUk3

7. DNA - September 27, 2009

boleh apa..
tu la Snow, selalu tak tau.😛
.
biasa2 jek?
macam tak seronok je! ada apa-apa yang Snow nak cerita ke, meh la cerita kat DNA.
lama ke Snow cuti tu? DNA curi raya seminggu jek! tu pun macam tak cukup kan! kan! kan!😀

"eS@RLi" - September 28, 2009

ehehehe.. sempat gi kenakan org..😀

SnOw cUtI 4 ArI JeR.. TuH Yg kUrAnG BeSt tUh..

DNA - September 29, 2009

ala.. gurau cikit jek!!😛
Snow cuti 4 ari je.. sikitnya!!! kenapa tak mintak cuti panjang sikit?

"eS@RLi" - September 30, 2009

eHeHeHe…
ThN DePaN La cUtI LaMa..
SnOw kAn bR kEjA KaT CoMpAnY Br NiH.. SeGaN Nk minTaK cOtI.. EkEkEkE

8. DNA - October 1, 2009

kalau tak dapat cuti, Snow ambik la m.c!😀
.
pasal gath tu DNA awal-awal nak bagi tau yang DNA tak dapat nak join, sebab DNA nak gi jemputan kawin salah sorang member ‘spaQ’ ni tau Snow. sori!😦

"eS@RLi" - October 2, 2009

sNoW TaW.. adIeZ KaN??😀
KeM SaLam KaT DiEr ehH.. ;p

DNA - October 2, 2009

yup!!
Insya’Allah Snow.

"eS@RLi" - October 6, 2009

🙂


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: