jump to navigation

bEcInTa! September 30, 2009

Posted by "eS@RLi" in My Life.
trackback

Hako rase macam nak delete ajer sume2 nombor lelaki yang ada dalam handset hako nih! Tak kira lah bekas kekaseh ker, abang opis hako ker, member-member lelaki lama hako ker, abang-abang sepupu hako jer, jiran tetangga lelaki hako ker! Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. Bengang giler. Boley tak kaum lelaki kat dunia nih jangan muncul-muncul lagik dalam hidop hako! Kecuali my beloved dad and my brother also la. Korang nih poyo ajer kan? Kalau tak bersedia tak perlu la nak tarik perhatian kita. Murah sangat bercakap sayang rindu sume tapi hakikat nyer tak tahu apa maknanya! Meluat! Benci! Nyampah! taw tak?

Comments»

1. Qis♥ - September 30, 2009

mak aih sis marah bebenor tu..sabar2…adehhh nama pun laki sis

"eS@RLi" - September 30, 2009

tAw x pEr.. ;p

2. nickindajungle - September 30, 2009

alorr cik snow…jgn terlalu pk sgt…
nnt sakit lak…bg ruang bernapas dulu ek…

"eS@RLi" - September 30, 2009

dAh lEmAs dAh nIh cIk nIcK.. HuHuu

3. nickindajungle - September 30, 2009

jgn sampai lemas terus cik snow…
naik ke darat dulu amik oksigen cket..🙂

"eS@RLi" - October 1, 2009

CIK NiCk.. cAmPaKkAn pElAmPuNg.. eKeKeKEEE

4. Qis♥ - September 30, 2009

xmo marah2 sgt sis nt muke kedut beribu hiks!

"eS@RLi" - October 1, 2009

dAh.. x mArAh dAh.. sEmAlAm aJeR MaRaH.. eHeHeHEE

5. DNA - September 30, 2009

apa kes ni Snow, meh cerita kat DNA.

"eS@RLi" - October 1, 2009

iTs oVeR~~
xDeR ApA DaH Nk d cItAkAn lAgik.. eHeHeE

6. y A t i e - October 1, 2009

sabar..

sabar..

sabar..

pasti ade hkmah di sblik ape yg blaku..

^_^

"eS@RLi" - October 1, 2009

hOpE So..
MoGe mEnDaPaT KeBaHgIAAn sUaTu aRi nAnTi..
DoAkAn yEr.. ^_^

y A t i e - October 2, 2009

insyaallah..
ameen..
me pn tggu kebahagiaan itu..
kebahagian akn terbit jua..
bagila mase🙂

"eS@RLi" - October 2, 2009

iNsYaAllAh.. kEbAhGiAn MiLiK KiTa.. AmInnnNn~~ ;p

7. asyraf - October 1, 2009

marah nampak cik snow kat kaum lelaki ni..ek..hihi

"eS@RLi" - October 1, 2009

BkN MaRaH.. GeRaMmmm.. EkEkEkEe..

8. sata - October 1, 2009

gerammm…bahaya tuh…hehe..
“Andai diberi kuasa utk terminate lelaki, tgglkan daku walau 1 nafas utukku melafaz kalimah sahadah…”

p/s : blh yer cik snow…

"eS@RLi" - October 1, 2009

AhAkSs..
SaTa nIh..
:wink


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: