jump to navigation

~sElSeMa~ October 20, 2009

Posted by "eS@RLi" in Merepek ajerk.
trackback

Hari ini saye mendapat selsema. Saya sangat tidak suka apabila mendapat selsema. Selsema ini akan membuatkan saye rase tidak berdaya. Bila saye selsema, saye memerlukan banyak tisu. Namun pagi tadik “stock” tisu di umah saye telah pon kehabisan. Oh, tension nyer saye~

Dua hari yang lepas, saya mendapat selsema jua. Mamat disebelah meja saye telah menegur “mengapa sedih sangat hari nih”. Saye menjawab dengan tertawa besar “orang bukan menangis la, selsema.. sob3″ (sambil tisu tenyeh kat idung)

Pagi tadik saye sempat buka email. Sudah agak lama saye tidak berkesempatan untuk membukanya. Member lame saye online. Kami berbual-bual sehingga dier menanyakan perkhabaran saye. Saye menjawab saye selsema. Kerap pula sehari 2 hari ini. Namun apabila petang, selsema saye ilang sendiri. Member saye telah membuat kesimpulan “aku tahu kenapa petang-petang ilang” Lalu saye menanyakan “naper” Dier berkata “yer lah, dah petang.. dia kering sendiri~” ahahahahah.. (agak over pulaks kawan saye ini)..

NOTE: untuk pertama kali nyer saye menggunakan “pengganti nama” saye bukan hako. sungguh sopan saye ari nih. ekekeke~

Comments»

1. sata - October 20, 2009

alamak..selesema la pulak..
snow..test tgk nih….
http://sikkongang.wordpress.com

2. "eS@RLi" - October 20, 2009

DaH TgK DaH..
wAAA DaH PaNdAi NuLiS..
kItEr dA AdD LiNk sAtA.. ;p

3. sikkongang - October 21, 2009

camana selsema…ok dah..
ty cikit…camana nk add org lain…

"eS@RLi" - October 21, 2009

KaT lInK TuK.. AdD LiNk..
iSi dIeR NyEr aDDrEss bLoG..🙂

4. DNA - October 21, 2009

sekarang ni memang musim demam, selsema, batuk dan selsema H1N1. so Snoe kena jaga diri, kalau tak sihat cepat-cepat pi jumpa Doc. lepas tu check DNA.😛

"eS@RLi" - October 21, 2009

Ha’aH MmG PoN.. PaStUh mUsIm cIrIt-BiRiT LaKs tUh..
ArI2 SnOw jUmPa dOcToR.. EkEkEe..
MeH ARR CnI Nk cHeCk.. lEy kAsIk iNjEcTiOn tRuS😀

5. DNA - October 21, 2009

uik!!
DNA kata suruh cek ‘DNA’ Snow la, bukan cek DNA ni.😛
.
apa dia, injet!
muahahha.. sebatu DNA lari.

"eS@RLi" - October 23, 2009

OoOooo WaHaHAAa..
tUh lAh gUnE NiCk sEnDiRiK.. kAn oRg dAh kOnFiUs.. aHaHaHAaa..
KeJo kEjO.. kUi3

DNA - October 23, 2009

kuang.. kuang.. kuaAaAang…..
tapi DNA suka nick ni. :p
(tak mo tukar dah!)
.
nak kejo, kejo la..
DNA boleh panjat pokok kelapa!🙂

"eS@RLi" - October 23, 2009

hEhEhEeE..
oHoOO..
LeY PaNjAt PokoK KeLaPa ehh.. Ti sNoW SoH PoKcIk dIn tEbAnG PoKoK TuH.. EkEkEkEe.. ;p

6. nickindajungle - October 22, 2009

saye pon terasa teruja membaca post ini..
secara otomatik saye jugak menjadik seorang yg sopan..
semoga selsema awak cepat baik…aminn…😀

"eS@RLi" - October 23, 2009

TeRiMa kAsEh aWaK..
sElSeMa sAyE DaH BaIk dAh pOn.. mIaHaHAA😀

DNA - October 23, 2009

kalau macam tu kita pun nak jadi sopan la ye!
awak, awak.. awak apa khabar hari ini?
saya khabar baik.
.
awak dah makan ke belum? kita belum makan lagi ni. apa kata awak temankan kita makan tengahhari hari ni.
awak Snow ikut la kita sekali ye..
sebab kita ni kan kawan awak. kita tak ada selera la kalau kawan-kawan kita tak makan sama dengan kita.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hiss!!! ini DNA ke bukan! lain macam je bunyiknya! :p

"eS@RLi" - October 23, 2009

hIsYHhH.. lAiN BeBeNoR nIh..
GeLi mAtE Nk mEmBaCe nYeR.. AhAhAhAA..

7. DNA - October 23, 2009

mata Snow terasa gatal ke?
ini mesti manyak tengok pakwe-pakwe yang lalu lalang kat situ.
DNA tau!!!
.
:p

"eS@RLi" - October 24, 2009

DnA TaW?? AdAkAh sNoW TeRlIhAt dNa sAmE TaDiK..? JeNg3.. ;p

DNA - October 24, 2009

huhu..
DNA rasa tak mungkin! sebab kalau Snow ternampak DNA, dah tentu Snow akat pengsan serta merta tau!.
.
DNA ni… menakutkan tau!

"eS@RLi" - October 26, 2009

RuPe dNa mCm sInGa ker?? RiMaU?? kUcIn??
HiKsS..
x bEk kAtE GiTeW.. tAk mO TaK Mo..🙂

8. sendiri - October 25, 2009

assalammualaikum..maaf kalau sendiri lambat menyampaikan pesanan ini..selsema ek..biasa la tu..dalam keadaan cuaca skrg ni sng sgt kita semua nak kena selsema

"eS@RLi" - October 26, 2009

WsAlAm sEnDiRiK..
lAmE X COmmEnT.. :p
hA’Ah.. KeRaP KeNa mInggU LePAS..
sIB bEk oKaY DaH MiNGGu nIh..

9. DNA - November 10, 2009

betul Snow, jadi baik jangan tengok!
huhuh… :p


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: